fizetési és szállítási feltételek
SZÁLLÍTÁS, ÁRAK, CSOMAGKÖVETÉS
A csomagok kiszállítását Magyarországon vállaljuk, GLS futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek összsúlyára, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Amennyiben nem Magyarországra szeretne rendelni, kérem írjon nekünk email-t vagy hívjon minket a lenti telefonszámon. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva illetve +36 1 314 1406-os telefonszámon is. Törekszünk a lehető legrövidebb idő alatt eljuttatni a futárszolgálathoz a csomagokat. Hétvégén szombaton és vasárnap, valamint ünnepnapokon nem történik kiszállítás. Külföldi címre jelenleg csak egyedi megállapodás alapján szállítunk (kérjük ezzel kapcsolatban keress bennünket elérhetőségeinken).
Szállítási időtartam: 1-4 munkanap. Igyekszünk a 13:00 óráig beérkezett rendeléseket másnapra teljesíteni.
GLS csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
további információk a csomagkövetésről
A feladó és a címzett bármikor, online nyomon követheti csomagját. A csomagszám (referenciaszám) megadását követően részletes információ jelenik meg a csomagtörténetről. Ez magában foglalja a legutóbb végzett tevékenységet. A csomagkövetési funkció ingyenes, bárki, aki feladta, vagy várja a csomagot, egyszerre használhatja a csomagkeresés funkciót.
Hogyan működik a csomagkövetés?
Minden csomagcímke egyedi csomagszámot és vonalkódot tartalmaz. A vonalkódot minden áthaladási ponton szkennelik, és a csomag aktuális helyét és a legutóbb végrehajtott műveletet továbbítják a GLS rendszerébe. Ezzel nyomon követhető a teljes logisztikai koordinációs folyamat.
A GLS a rendelkezésre álló információkat közzé teszi a csomagkövető rendszerében, ami azt jelenti, hogy a csomagokat bármikor, bárki ellenőrizheti. A kézbesítés napján reggel a futár szkenneli a csomagcímkén lévő vonalkódot. Abban az esetben, ha a címzett nem tudja átvenni a csomagot, a szkennerbe bekerül a csomagszám mellé a megfelelő státuszkód. Minden adat a GLS rendszerébe kerül.
A rugalmas kézbesítés: Három kézbesítési kísérlet. Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 – 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
GLS Ügyfélszolgálat 7:00-18:00
Telefon: 06-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com
házhozszállítás gls futárszolgálattal
A házhozszállítás díja 1990 Ft.
fizetési feltételek
- BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
A PayLike elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni. A fizetési linket a rendelés konfirmáció után e-mailben küldjük ki a számodra.
A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Fizetéshez használhatod:
– Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
– Visa vagy Electron bankkártyádat
– Amex bankkártyádat
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.
További információ: www.paylike.hu
- UTALÁS A BANKSZÁMLÁNKRA
Lehetőséged van utalással is kifizetni a rendelésed összegét. A csomag feladása, csak az utalás és az összeg beérkezését követően történik.
Számlaszámunk: 10102952-49756900-01000001
Bank: Budapest Bank
Közlemény: A közlemény rovatba mindenképp tüntesd fel a rendelésszámot, amit a visszaigazoló e-mailben találsz!
- KÉSZPÉNZES VAGY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
- SZEMÉLYES ÁTVÉTEL KÉSZPÉNZ FIZETÉSI LEHETŐSÉGGEL ÜZLETÜNKBEN
A webshopunkban leadott megrendelést követően összekészítjük a csomagod, és azt rövid időn belül át tudod venni üzletünkben.