GYIK

Általános kérdések
Meddig van nyitva az üzlet?
Üzletünk hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:00 között van nyitva, pénteken 8:00 – 15:00-ig.
Nagyobb tételben rendelnék. HOl tudok árajánlatot kérni?
Ebben az esetben az Árajánlat menüpontra kattintva, vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot, és személyre szabott árajánlatot adunk.
Tudok kártyával fizetni az üzletben?
Egyelőre sajnos csak készpénzzel tudsz fizetni, de dolgozunk azon, hogy hamarosan bankkártyás fizetés is elérhető legyen.

fizetés és szállítás
Hogyan fizethetek?
Jelenleg 3 fizetési mód közül tudsz választani:
SZEMÉLYESEN készpénzzel az üzletünkben.
BANKKÁRTYÁVAL a rendelés konfirmáció után, e-mailben kiküldött egyedi linken keresztül gyorsan és biztonságosan.
UTALÁS a bankszámlánkra. A csomag feladása, csak az utalás és az összeg beérkezését követően történik.
KÉSZPÉNZES VAGY KÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Utánvét esetén a GLS csomag kiszállításkor a futárnak.
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen. A webshopunkban leadott megrendelést követően összekészítjük a csomagod, és azt rövid időn belül át tudod venni üzletünkben.
Átvételi pont:
1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 4-8.
Hova rendelhetem a csomagom?
Jelenleg az egész Magyarország területére vállalunk szállítást. A csomagod kiszállítását kérheted az otthonodba, vagy akár a munkahelyedre is.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A feladott rendeléseket lehetőség szerint 1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, aki körülbelül 2 munkanapon belül eljuttatja a csomagot hozzád.

garancia
Milyen garanciát vállaltok a termékekre?
Erről bővebben lásd az Általános Szerződési Feltételeinket, illetve azon belül a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatónkat.