Bőr óraszíj

800 Ft (bruttó 1 016 Ft)

12mm méretű fekete bőr óraszíj. A termék egyedi, csak ebben a méretben és színben kapható. Az ár a készlet erejéig érvényes. Az ár a készlet erejéig érvényes, és 100 darab vásárlása esetén 10% kedvezményt.

törzsvásárlói program

biztonságos BANKKÁRTYÁS fizetés

gyors kiszállítás (1-4 munkanap)

Pellentesque in ipsum id orcipibus?

fizetés
  • BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A PayLike elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni. A fizetési linket a rendelés konfirmáció után e-mailben küldjük ki a számodra.

A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

  • UTALÁS A BANKSZÁMLÁNKRA

Lehetőséged van utalással is kifizetni a rendelésed összegét. A csomag feladása, csak az utalás és az összeg beérkezését követően történik.

Számlaszámunk: 10102952-49756900-01000001
Bank: Budapest Bank
Közlemény: A közlemény rovatba mindenképp tüntesd fel a rendelésszámot, amit a visszaigazoló e-mailben találsz!

  • KÉSZPÉNZES VAGY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)

Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

  • SZEMÉLYES ÁTVÉTEL KÉSZPÉNZ FIZETÉSI LEHETŐSÉGGEL ÜZLETÜNKBEN 

A webshopunkban leadott megrendelést követően összekészítjük a csomagod, és azt rövid időn belül át tudod venni üzletünkben.

szállítás

A szállítás jellemzően pár munkanapot vesz igénybe, (1-4 munkanap) tehát rendkívül gyorsan kézhez kapod a terméket. A terméket átveheted személyesen az üzletünkben, vagy GLS házhozszállítást is választhatsz.

Hűségprogram

Hogyan működik a hűségprogram?

  • Minden vásárlás alkalmával hűségpontokat kapsz, melyeket a későbbi vásárlásaid során használhatsz fel.
  • A hűségpontjaid megtekintéséhez és beváltásához saját fiók létrehozása szükséges, amit a “Bejelentkezés/Regisztráció” fülre kattintva tudsz aktiválni.
  • Hűségpontjaid felhasználásával kedvezményesen juthatsz hozzá kedvenc termékeidhez.

Hogyan gyűjthetsz pontokat?

  • A webshopban minden termék oldalán látható, hogy az adott termék megvásárlásával hány hűségponttal jutalmazunk.
  • Minden elköltött 100 Ft után 1 hűségpontot kapsz.
  • A kapott hűségpontok 1 évig használhatóak fel.
  • Beváltani a hűségpontjaidat, csak a fiókodba belépve tudod megtenni a kosár oldalon.
  • A beváltás során 1 hűségpont értéke 2 Ft.
  • Szállítási költségekre nem jár hűségpont.
jótállás, szavatosság
  • Kellékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    Ön a Harry 2003 kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
    teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott
    kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    Amennyiben Ön a Ptk. 8:1. § szerinti fogyasztónak minősül, úgy Ön köteles a hibát annak felfedezése után
    haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni cégünkkel.
    Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év. Amennyiben Ön nem minősül fogyasztónak, úgy a fenti szabályok akként alkalmazandók, miszerint a hibát annak felfedezése után haladéktalanul köteles közölni cégünkkel, illetőleg a kellékszavatossági igénye a teljesítés
    időpontjától számított egy év alatt évül el.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl
    nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Harry 2003 kft. vállalkozás
    nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által
    felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  • Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 11/1. pontban meghatározott jogát vagy
    termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Ön úgy a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül
    érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
    érvényesítheti.

     

  • Jótállás

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

    A Harry 2003 Kft. az általa forgalmazott, bruttó 10.000.-Ft. eladási ár feletti termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti 1 év garanciát vállal, mely rendeltetésszerű használat esetén érvényesíthető.

    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 11/1. pontban meghatározott jogát vagy
    termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállás alól?
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a
    teljesítés után, nem rendeltetésszerű használat következtében keletkezett.

    Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági
    és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból
    fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

készletinformáció

A termékkészletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert a fizikai boltban való értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.

[dsm_perspective_image _builder_version=”4.6.1″ _module_preset=”default”][/dsm_perspective_image]

vásárlói támogatás

Ha kérdésed van, szívesen állunk a rendelkezésedre. Keress minket egyik elérhetőségünkön.

Megbízható webshop

A rendeléseket Magyarországról szolgáljuk ki, hazai garanciát és terméktámogatást biztosítva.

országos szállítás

A csomagod rendelést követően a GLS futárszolgálat rövid határidőn belül kiszállítja.

személyes átvétel

Üzletünkben személyesen is átveheted megrendelésed.

    Kosár
    0
      0
      A kosaram
      A kosarad üres